Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-26 00:06:02
On 2019-07-25 22:55, Sniegas wrote:
> Tai ponas gal nuo įsigijimo nebuvot tos plazmos įjungęs ir taip
> papildomus pinigus su ja užsidirbate lažindamasis,

Jo, aš tik muses nuo jos nuvaikau ir viskas. Na dar kai šukuojuosi, tai
vietoj veidrodžio naudoju. Net nežinojau, jog ją dar ir įjungt reikia.
Čia gal žiemą, vietoj šildytuvo? Bet man nepatinka mirgantys šildytuvai
su 1024x768 rezoliucija ir labai daug aliektros ryjantis, tai todėl ir
nejungiu.

Lygtais nieko nepamiršau paminėt iš tavo repertuaro. A, dar nuo jos
kartais šūdais atsiduoda, matyt todėl ir negamina. Dabar jau tikrai
viskas :)