Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-07-30 15:42:29
Taip, įsitikinęs, o dovanoja tai žinoma LG (tam pačiam feisbuke LG puslapyje
yra apie dovaną rašoma), sutartį tik su topo centrų turi su tom dovanom, pas
kitus nėra.

tai visai neblogai iš esmės.

https://www.topocentras.lt/televizorius-oled-lg-65c9pla.html

"Sniegas"  wrote in message news:qhpbbo$3jo$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai įsitikinęs, kad dovanoja? O jei ir dovanoja, tikrai ne
Topocentras, o pats LG, o Topocentras tik apsimeta Kalėdų seniu. Dirbau
parduotuvėje, žinau tą virtuvę. Tiekėjai atveža dovanojamas prekes už
dyką parduotuvėms.