Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-07-20 00:01:20
nežinai, kodėl už 42 plazmą virš 2000 litų mokėjau, o ta ant kurios
pataupiau, kainavo virš 1000€? O kiek kainavo 65VT tai baisu ir
prisimint. Ir net ta pigesnė vis dar rodo taip, kad nu nekyla jokio noro
keist į OLED. Nes bus žymiai brangiau ir tik truputį geriau

Jei tu čia apie pačias pigiausias plazmas, tai LCD už tokią kainą irgi
buvo, labai juos kas pirko?