Tema: Re: Koki 60 coliu TV imt iki 1000 ?
Autorius: svogunelis
Data: 2019-07-24 18:14:59
Aš pažiūrėjau dar kartą visus OLED modelius, tai realiai būtų galima
paaukoti ant LG C9 65, 2700€, sukandus dantis.
LG C9 77 net nesiūlo kainose Lietuvoj, doleriais tai kažkas 6500 rodo, nu
kosmosas visiškas, abejoju, kad pvz 2021 metais, 2021 geriausi modeliai 77'
kainuos po 2000-2700€..
juk tie patys telefonai tik brangsta.

Televizorius OLED LG 77C8 (2018) - 5999€
OLED SONY KD77AG9 - 7999 (2019) €

eiliniam žmogui tai neįmanoma, ir ilgai bus neįmanoma įpirkti, alga turi
būti po 2-3k € pastoviai

On 2019-07-24 14:17, svogunelis wrote:
> Visi punktai geri, išskyrus trečias, nes niekaip nuo 55 iki 75 peršokti,
> kai kainos po 5000€, be šansų :)
> tai 65 man bus jau nemažai.

Algoritmas teisingas. Nuėjai iki 4.b ir turi dabar grįžt į pirmą punktą
ir po metų vėl bandyti. Aišku, gali elgtis kaip išmanai, bet po kelių
metų prisiminsi mano algoritmą ir pats galvosi, jog be reikalo nepaklausei.

O tai, kad tu dabar sėdi su 55" priešpaskutinės kartos entry level
plazma, reiškia tik tai, jog tu ją pirkdamas nežinojai šito algoritmo :)

Dabar turi pakentėti ir pradėti jo laikytis pirmai progai pasitaikius.
Vėliau jau viskas klostysis tvarkingai. Nes jei dabar nesilaikysi, tai
vėl save paliksi neoptimalių sprendimų rate. Tsakant, Jūsų teisė rinktis.