Tema: Re: SlidinÄ—jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: MaRiUs
Data: 2019-03-07 08:10:20
https://www.bormioski.eu/en/spring-ski-pass-free/

Jei nori plačių ir ilgų raudonų tai ten yra
nemažai(https://2quzmo3zxexy23lch93a0vh1v7l-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2018/08/mappa-piste-bormio-ski-2018-2019.jpg),
Bormio pačiam tarp 3km ir 2 km praktiškai vien raudonos. Kovo gale -
Balandžio pradžioj iki 1600m sniegas būna super duper.

Už 10km skibusu yra Santa caterina Valfurva, ten Val di sole yra porą
nesveiko fainumo raudonų
(https://docs.google.com/leaf?id=0BxF7aEQ8y7rFOWVhYjk2ZWQtZDQxZC00NDA2LTk4YTktMzcyZjBiM2UxMGY0&hl=it)
ant saulėkaitos :) taip pat ir juodos neblogos visai.

Abejuose esu buvęs kovo gale ne kartą, vienas ski pasas galioja abiem
kurortam ir ST colombano, bet ten balandį skystoka jau...

kazkada balandi Katerinoj Apartmentas+Skipasas savaitei šeimynai išėjo
~650-680€ visiems (prie pat gondolos, su ski in)

--
MaRiUs

Kaunas

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.