Tema: Re: Slidinėjimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: marukas
Data: 2019-02-26 15:09:46
Tai jei kalt ant biudžeto, reikia auto varyt be nakvynės. Dar galima porą į
kompaniją pakalbinti, kad ant kuro sutaupyti. Be vaikų važiuojant su hebra
mes važiuodavom be nakvynės. Esam ir dviese kažkada iki Madonos suvažinėję,
bet jau senokai :) Savaitgalį grįžau iš Alpių su šeima, tai į priekį stojom
nakvoti Čekijoje Cheb'e, o atgal kažkur šalia A2 autostrados tarp Lodzės ir
Varšuvos. Abi nakvynės šeimai iki 50e. Jei tiktų Livingo, dar rasčiau
kontaktą apartamento, kur už one bedroom apartamentą(prieš tris metus)
dviems sumokėjau 350e savaitei geroje vietoje - pėstute(ar viena stotelė ski
busu) į abu slėnius.

Šiaip esu iš tų, kurie ilgai nevažiavo į Livigno, nes galvojau, kad ten
tautiečiai varo pagert dėl pigaus alko, o ne paslidinėt, bet nuvažiavęs
labai nustebau. Labai gražus miestelis, trasos vietoje ir tikrai jų yra
pakankamai.

"Lapinas"  wrote in message news:q53d26$pf3$1@news.i-klubas.lt...

Visą įrangą turiu. Tai norisi nusivežti savo, bet ne tam, kad sutaupyt, o
dėl to, kad viskas tenkina ir nėra entry levelio.

Taip, keliautume dviese, be vaikų.