Tema: Re: Slidinėjimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: Lapinas
Data: 2019-02-26 18:32:41
Būtent, kad nepigus. Tik samagonas ir maistas pigus. Nakvynė taip grubiai
50€ para, skipasas ~30.
Bet man ten patiko, kad nėra kalbos barjero, žiauriai skanus ir geras
maistas, nu ir kalhanivka yr žiauriai gerai. Ukrainietiškai viską suprantu,
susikalbu, nu ir patys ukrainiečiai (bent jau dauguma) myli lietuvius.

OK, kitą sezoną pyzdinu į alpas.