Tema: Re: Slidin?jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: unlocked
Data: 2019-03-05 23:33:51
kipisas kilo delto , kad jie  paeme papasta lagamina ir  I ji prikiso
slidziu batu , bet mokejo kaip uz sportini ty. 30eur. I viena puse , nes
taip pigiau gaunasi ir prikist gali iki 32kg...
tik straipsnis buvo surasytas taip kaip norejo alia nukentejes...

skridau savaitgali su tuo paciu wizzair ir su sportiniu bagazu kuriame buvo
ir batai, salmas ir visa apranga ir niekas nekniso proto.

"Audrius K"  wrote in message news:q5lou7$d69$1@trimpas.omnitel.net...

Lapinas <vkh710@gmail.com> wrote:
> Hmm, pagal delfio straipsnio komentarus kipišas kilo, kad sportinį bagažą
> sudarė 2 vnt. t.y. slidžių+batų krepšiai.
> Tai vienam keleiviui išpirkdavai slidžių krepšį, kitam - batų? Ar čia su
> vienu bilietu galima du krepšius gabentis?

Sportinis inventorius - tai slidinėjimo įranga - t.y. Slides+batai. Tai su
vienu išpirktu komplektu priduodavau slides+krepšį su batais.

Ten kipisas kilo, kaip suprantu dėl to, kad lietuviai neėmė bagažo, tik
sportinį inventorių , ir viską sukrovė i slidžių krepšį (jie gi talpus...).
Tai paprašė susimoketi dar ir už bagažą....
Lufthansa leisdavo 2 daiktus kaip slidinėjimo įranga. Lietuvių uzsakomasis
taip pat buvo 2 daigtai. Seniau lyg ryanairas irgi leisdavo 2. .. Na , jei
ryanairas neleis dviejų - visada galima juos surišti ar suvynioti plėvele i
viena... siaip slidinėjimo inventorius skaitosi : pora slidžių, pora lazdu,
batai ir šalmas.

Audrius K.