Tema: Re: SlidinÄ—jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: VaidasB
Data: 2019-02-26 14:45:40
Pica, makaronai 7-10 eur.
Alus 4,5 - 6 eur.
Skipasas hig season 242 (kituose kurortuose netoli 300 eina). Nuo
balandžio kažkelintos - nemokamai.

Puslitris vyno naminio - 7 eurai.
Šnapsai pardėje pigiau nei LT, kuras - 92ct.

Už 4 vietų apartus mokėjau 950. Reiktų pradėt anksčiau ieškoti, jei
pigiau. Visur nemokami skibusai.

Miestelis 1800, keltuvai užkelia iki beveik 2800.

Skrenda žmonės į Bergamą, iš ten nuomojas auto, arba su visokiais
novaturais. Stovėjo porą autobusų išpaišytų.

Mes vykom su savo mašina. Nuvairavau ir parvairavau vienas, su tarpine
nakvyne netoli Zwikau, o grįžtant - Vroclave. Pagal esamas aplinkybes
galima nuvažiuot buvo ir toliau. Didesni kamščiai buvo Miunchene ir
palei Garmish.

Kelių mokesčiai - 9.20 Austrija, 36 Livigno tunelis (perkant internetu).

Defaultu google ir waze siūlo dar naudotis traukiniu mašinai pervežt
19km, bet paprasčiau nuvažiuot kitu keliu (optionas 'avoid ferries');
Grubiai važiavimo gavosi 17h į vieną galą.

Kitais metais važiuosim vėl, bo labai gerai ir visiems patiko. Mano
pirmi metai prasidėjo Livinjo, tai labai geras atskaitos taškas.