Tema: Re: Slidin?jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: unlocked
Data: 2019-03-06 15:35:09
realiai ten detalizuota, bet tarkim paklausus ryanair klientu aptarnavimo
per chata, man atsake gali vestis 2 komplektus, taisyklese parasyta vienas
:), bet ryanairas apriboja 20Kg, tai nelabai ka ten ir pridesi :)

plius siuntas gi priima ground servisas ir daznai priklauso nuo zmogaus
nuotaikos kiek jis bandys prisipist ir kiek jam is virsaus liepta.
Esme reik nedraskyt akiu ir nepakuot keliu komplketu bent jau prie chekin
desco, ka daznai daro, susirenka xebra skrist ir pradeda kraut kruva slidziu
I viena tase.

as skraidau su sport bagazu daug ir daznai panasiais marsrutais , ir
papiknaudziaut svelniai tikrai galima, tarkim vilniuj sport bagaza priima
iskart kartu su lagaminais, kitur ji vezi atiduoti pats, kad ir
varsuvoj...ir niekas jo jau nebesveria. jei ten reik idet koki papildoma
kilograma, ikist sriuke , pakeliui drasiai yra laiko..

"Nitro"  wrote in message news:q5oeva$at1$1@trimpas.omnitel.net...

bybi tu ten priskaitysi tose taisyklese. Bandziau ryanair rast info, kas
gali buti tam sportiniam bagaze ir ko negali buti - visiskai nedetalizuota.