Tema: Re: Slidin?jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: unlocked
Data: 2019-03-04 15:49:17
pas wizaira 32kg sportinis , pas ryanaira 20kg.., perkant iskart su
bilietais , o ne pridedant veliau susitaupo.
o siap nors ir po visu alpiu, pyrenu, kaukazu, ner tas bukovelis taip
blogai, tikrai geros juodos tik trumpokos... bet uztai tuscios.
uzknisa tik sienos kirtimas, bet skrendant visai ok.

"Lapinas"  wrote in message news:q56mdj$qak$1@news.i-klubas.lt...

Pas mane du komplektai. Paliubomu vešiuos jeigu reiks +-20 esmės nesudaro.