Tema: Re: Slidin?jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-06 07:55:50
Lapinas <vkh710@gmail.com> wrote:
> O ten viduj 1 komplektas įrangos?
> Nebaisu viskį sudaužyt?

Viski siaip chebra i slidinėjimo batus kiša... ten viduj pakankamai minkšta
ir saugu :-)

> O galima ten dar ir slidinėjimo aprangą sukišt?

Pagal aprašymą apranga neįeina. Bet jei pirksi bagažą - neturėtų
prisiknisineti. Va, jei nepirksi bagažo ir viską (juk ne tik slidinėjimo
apranga gabensies...) sukisi i slidžių tase (ir dar tokia nemaža) - gali ir
prisiknisti... kas ir įvyko DELFI aprašytu atveju, kai visas autobusas
atėjo tik su sporto inventoriaus bagažu...

O siaip tai reikia skaityti, kas parašyta taisyklėse, ir LABAI atidžiai.
Esu su lufthansa skridęs su rankiniu bagažu, kuris svėrė 18kg. Kadangi
lėktuvas buvo pilnas, didesnius rankinius rinko i priduodama bagažą
(kažkokia ukrainietė liko su neišpakuotu stacionariu applo kompu/moniku
rankose, nes likusi rankinį paėmė ir pridave...). Kadangi nepridaviau aš
savo, tai mano svėrė ir bandė prisikabinti. Ir nieko. Net atsiprašė
mandagiai... nes buvau atidžiai perskaitęs jų taisykles ir pasiruošęs viską
išdėstyti pagal jų taisykles...

Audrius K.

Neprisikabins?