Tema: Re: Slidin?jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-06 22:43:40
unlocked <zalias@gmail.com> wrote:
> realiai ten detalizuota, bet tarkim paklausus ryanair klientu aptarnavimo
> per chata, man atsake gali vestis 2 komplektus, taisyklese parasyta vienas
> :), bet ryanairas apriboja 20Kg, tai nelabai ka ten ir pridesi :)
>
> plius siuntas gi priima ground servisas ir daznai priklauso nuo zmogaus
> nuotaikos kiek jis bandys prisipist ir kiek jam is virsaus liepta.
> Esme reik nedraskyt akiu

Čia tikrai yra esmė. Man yra buve, kad pasvėrė bagažą, buvo virsvoris.
Išėmiau kelias pakuotes (nepamenu gerai, kavos pupeles ar kumpį ir kišu i
vidine didele slidinėjimo striukes kišene. Tai pasvėrė, atspausdino
registracijos lipduką, ir - sako krauk atgal, bus gerai... :-)  Čia
grįžtant ...

Audrius K.

ir nepakuot keliu komplketu bent jau prie chekin