Tema: Re: Slidin?jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: Korke
Data: 2019-03-05 22:25:18
On 05/03/2019 07:46, Lapinas wrote:
> Pizė, paklaust negalima?

Galvojau cia teigiamo IQ liaudis renkasi su sveiko prikolizmo laipsniu,
pasirodau klydau, nes pamaciau naturalu locha, kur "kodel neapipist jei
galima" o paskui "as tik paklausiau"...

> Patys pardavėjai rašo: "Nebereikia vykstant slidinėti lėktuvu atskirai
> mokėti už sporto inventorių ar bagažą, nes su šiuo krepšiu viskas telpa
> viename!"

Tave ar pardaveja atpis check-ine ir paskui verksi, kaip tie lochai
Barselonoje, kur pirma fb maikes plese, paskui iki delfio nukeliavo...
Sportini inventoriu ir bagaza - axujet...cia jau neturiu zodziu (nes
turbut ir svoris ir matmenys abiem vienodi leistini, ane... ble ble)...
Ten jau vieni debilai sugalvoje buvo, kad vaziavo kaip po keletos dienu
tik prisipazino, nors pries tai verke graudzia tik su rankiniu ir su
sportiniu, bet batus is smutkes susimete i lagaminus dydzio kaip
registruotas bagazas ir kai paprase sumoketi, pradejo ten putas leisti.

> Aš ir klausiu ar ne per naglai čia būtų?

Jei raidziu nepazisti, tai pasakysiu, kad sportini komplekta sudaro
slidziu pora (1vnt) arba boardas, lazdos, batai ir salmas supakuoti i
jiems skirta dekla, maisa. Jie turi buti viename "pakete", nors kai as
variau, slidziu batus priiminejo ir atskirai nuo slidziu maiso, bet
supakuotus i firmini batu krepsiuka, o ne i belekoki lagamina Ar aiskiau
ar detaliau reikia? As suprantu, kad visi deda i standartini dekla dvi
poras slidziu ar pora boardu nes telpa be problemu, bet checkine irgi ne
debilai dirba ir kai atidarys toki jurini konteineri paziuret ar ten
tiek sportiniu inventoriu uz kiek sumoketa, nereiktu verkt ir kaltu
ieskoti, aiskinant, kad pardavejai ar forumiukas approvino taip vaziuoti.

> Paniatkės, mentalitetai... Kaži kokį mentalitetą ir panetkes
> pademonstavai savo postu?

Kad uzpisa manantys esa ziauriai gudrus ten kur to nereikia. Nepamirsk
tik pasiimti ten i kabaka karbonadu ir kotletu termose, buterbrodu
susuktu is namu, ir stebekis kai paprasys pizdint naxui... nes nu
nepernaglai gi, ane tavo manymu.