Tema: Re: SlidinÄ—jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: MaRiUs
Data: 2019-03-07 07:54:35
Piculin 2 kilai kazkur, tai ne tokia ir prasta, bet iš Kronplaco man
pati pačiausia juoda yra Sylvester, 4km superinė, kojos gale  jaučiasi
bet nebaisiai :). Su sūnum išrinkom geriausia Kronplaco trasa :)

--
MaRiUs

Kaunas

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.