Tema: Re: SlidinÄ—jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: Linas PetkeviĨius
Data: 2019-02-26 14:28:23
Del Livigno. Pries keleta metu draugai nusprende, kad as noriu slidineti
ir man tai irodyti. Sutikau vaziuoti su salyga, kad OK - bet neversit,
jei nenoresiu ir nebus jokiu ikalbinejimu. Nusileidau viena karta -
nepatiko. Visa savaite praleidau misteli ir apylinkese. Ka as zinau -
kainos kaip kainos. Pietus uz 40 EUR paieskojus rasti galima, gal net ir
uz 400, bet nebutina pavalgydavau uz 10-15 euru ir tai nebuvo supuve
ceburekai.

Plius pigus skrydziai i Bergama bent tuo metu buvo - su masina nebuciau
pasirases tikrai, gaila laiko ir pinigu.