Tema: Re: SlidinÄ—jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: VaidasB
Data: 2019-02-26 13:34:33
Slidinėjimas Europoje - tai vienareikšmiškai Alpės. Labai priklauso ko
ieškai. Jei kuo pigiau, tai už Bukovelį kaži ar rasi ką.

  Nelabai supratau prie ko čia Aspenas, bet Livinją galiu rekomenduot
drąsiai. Iš savo kuklios patirties, galiu pasakyti, trasų santykis su
žmonių skaičiumi pasirodė pats geriausias. O ir trąsos yra ilgos ir
plačios ir dar tuščios ir net vakare nesusidarydavo kupstai. Buvau
praeitą savaitę.

Į Jasną nevažiuok, jei nori slidinėt o ne eilėse stovėt.

Iš kitų kurortų:

Val Gardena - daug trasų, bet ir žmonių kai kur krūvos. Ypač prie
vagonečių keltuvų. Užpisa laukti.

Paradiski - daug trasų, smagu gyventi trasoje, žmonių daug.
Trys Slėniai - panašiai kaip kiti du.

Bad Gastein - low season atrodė pakankamai neblogas trąsų ir žmonių
santykis, bet vakarop viskas susikupstavę buvo. Ir pats miestelis
kalnuotas, nepatogu su įranga vaikščiot.