Tema: Re: SlidinÄ—jimas Europoje. Pasidalinkit patirtimi
Autorius: MaRiUs
Data: 2019-03-06 09:26:20
Tikka grizom is Kronplaco per diena,
išvažiavom 6 ryto.1:30 namie. Žmona pavairavao gal 400km.
  Lungau kokiu 100km arciau (pravaziavom shalia)

Jei nori nemokamu ski pasu - taikyk kazkur italijoj (Bormio, Livigno, St
Catherina), ten visada Gruodzio pirmoj pusej ir kovo gale buuna free ski
pass. Kazkada su Šeima 2+2vaikai savaite apartas prie gondolos su
skipasu uz ~680€ prasisukom.....

--
MaRiUs

Kaunas

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.