Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-11-17 18:59:25
It happens that invertuota panda formulated :

> sakai jiem šiais neigiamų palūkanų laikais tai būtų galvos skausmas?

Sakau, kad nuo sausio galo juos privertė sukurti mokėjimų paketus. Man
pvz už tarkim 0.7€ bus 20 pavedimų per mėnesį. Taigi užsiraukinėja
pajamos iš paslaugų - teks grįžti prie klasikinio bankų uždarbio
modelio.
O mažos palūkanos yra tarpbankinės. Savo paskoloms jie visad maržas
turi.

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12