Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: benamis
Data: 2016-10-12 08:55:50
Ne visada pavyks tai padaryti. Reikia atsizvelgti i oro salygas, o tai gali
nemaloniai nustebinti ir teks padaryti gera lanka:)

The Tioga Road (Highway 120 through the park, from Crane Flat to Tioga Pass)
is usually closed from November through late May or early June.

"Ignas"  wrote in message news:ntk3f0$emi$1@trimpas.omnitel.net...

iš esmės pritariu sąrašiu. tik po Death Valley reikia varyt į šiaurę iki Lee
Vinnig ir Yosemitus kirsti iš rytų į vakarus. Rytinėje dalyje patys geriausi
vaizdai, vakarinis puslankis (Buck Meadows - Yosemite Valley - Mariposa)
gana nykus ir vienodas.