Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: none
Data: 2016-10-11 07:58:26
mes žiauriai skirtingi :)

Jei būtų galimybė rinktis, tai aš mieliau mokėčiau 200 už nakvynę
palapinėj ir galimybę pamatyti pvz. Antelope Canyon nei nemokamas dvi
dienas Wynn / Encore su galimybe pamatyti cirką ir parduotuves.

No offence, keep going. Važiuosiu ne vienas, ne visi tokie laukiniai
kaip aš, tai visa info labai vertinga.