Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: benamis
Data: 2016-10-25 10:32:04
Kaip ir dauguma nemokamu dalyku greit pavirsta mokamais vos pasiekia
pakankamai dideli besinaudojanciu kieki. Tikiu, kad viena diena atsikelus,
tiesiog bus ivesti mokesciai panasus(ar siek tiek mazesni) nei kad turime
dabar is tradiciniu banku. Paliks nemokama babkiu stumdyma tarp revolut
accountu ir tiek:)

p.s. statistikai - uzsakiau kortele 09.30. Turejo ateiti iki 10.13 anot
appso. Deja teko blokuoti korta ir uzsakyti dar karta. Tiesa, supportas
refundino 7eur uz naujos korteles siuntima. Jeigu kas ruosiates pries
vaziavima uzsakineti - nedarykit to paskutine savaite:D

"marukas"  wrote in message news:nun19e$ebf$1@trimpas.omnitel.net...

TupUp'as per kreditinę kainuoja 1%, bet visi pervedimai į ir iš yra
nemokami. Tai gali nemokamai pavedimu pasipildyti. Tiesa, pinigų transferis
užtruko apie dvi paras. Nors girdėjau nuomonių, kad tik pirmas pavedimas
ilgiau eina, po to greičiau. Anyway, gražu su tuo Revolut viskas, išskyrus
tai, kad yra tikimybė vieną dieną atsivertus appsą nieko ten nerasti.
Abejoju ar ten 100Ke draudimas galioja. Nors kai sąskaitos Barclay's banke
tai gal tikimybė nėra didelė, kad užsilenks, nors istorijų apie "too big to
fail" pastaruoju metu nemažai buvo... Nu, bet dėti faką mūsų bankų
sektoriaus monopoliui ir naudotis atostogoms ar vieno mėn. vartojimo lėšoms
kaip ir galima.

"nekas"  wrote in message news:numvpn$db0$1@trimpas.omnitel.net...

Kur čia parašyta, kad būtinai ima 1%? Aš tai matau, kad rašo: "Topping
up in GBP and EUR with a debit card is completely free."