Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: Gimp
Data: 2016-11-06 20:34:42
Tik ka (siandien) gryzau is USA West coast. Su kortelemis yra niuansu -
zmonos Swedbank maestro veike 50:50 - tiek braukiant tiek naudojant cipa
(jau atsirado kai kur cipiniai skaitytuvai - ju kokie 20%), kai kur (5%
vietu, daugiausia outlet'uose) leidzia pasirinkti atsiskaitymo variuta
USD/EUR. Mano Siauliu banko debit Mastercard veike 90:10 (kelionei butent
issiemiau dolerine), savo kitu nebandziau (nebuvo noro 2,5% moketi bankui
virsaus). Beje, visokius debit Mastercard mato kaip kreditines, todel
kaikurios pigiose kolonelese ir parduotuvese su ja atsiskaityti neina (reika
grynu arba tikros debitines), o kai kur reikia eiti prie counter'io.

Beje, panasu, kad LT bankai uzrauks Revolut bizni papildant saskaita is
debitiniu korteliu kaip tai padare RU bankai - debitines korteles isduoda su
kreditiniu "ident'ais" ar kazkaip, ko pasekoje Revolut'as eina i minusa.
Rusijoje todel Revolut'as bizni ir uzrauke.

Gimp