Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: marukas
Data: 2016-10-25 10:23:26
TupUp'as per kreditinę kainuoja 1%, bet visi pervedimai į ir iš yra
nemokami. Tai gali nemokamai pavedimu pasipildyti. Tiesa, pinigų transferis
užtruko apie dvi paras. Nors girdėjau nuomonių, kad tik pirmas pavedimas
ilgiau eina, po to greičiau. Anyway, gražu su tuo Revolut viskas, išskyrus
tai, kad yra tikimybė vieną dieną atsivertus appsą nieko ten nerasti.
Abejoju ar ten 100Ke draudimas galioja. Nors kai sąskaitos Barclay's banke
tai gal tikimybė nėra didelė, kad užsilenks, nors istorijų apie "too big to
fail" pastaruoju metu nemažai buvo... Nu, bet dėti faką mūsų bankų
sektoriaus monopoliui ir naudotis atostogoms ar vieno mėn. vartojimo lėšoms
kaip ir galima.

"nekas"  wrote in message news:numvpn$db0$1@trimpas.omnitel.net...

Kur čia parašyta, kad būtinai ima 1%? Aš tai matau, kad rašo: "Topping
up in GBP and EUR with a debit card is completely free."