Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: Kindzmaraulis
Data: 2016-10-07 14:56:39
On 2016-10-07 11:30:03 +0000, Audrius K. said:

> As irgi...
>
> Audrius K.

amerika sutiks tave isskestom rankom, patikek, life time trip. Siulau
skristi is NYC su JetBlue arba Spirit i west coasta, kurios yra
fantastiskai pigios biski paplanavus in advance.

next. masina siulau nuomot LAX oro uoste Alamo punkte. Patikek -
kosmosas. Naujausios masinos ir t.t. PIGIAUSIA alamo tuomet buvo.

Bet siaip pametu dar ideja kad galbut turetu ir toki ta vadinama ala
HUB'a  Las Vegase. Kodel? nes hoteliai fantastiskai pigus... jie ne is
lodgingo kaip sakoma gyvena, o is losimu.  Bet pasideliok, nebijok
AIRBNB, jeigu Los angeles, tai siulau venice beach apsistoti rajone.

O vegase - Circus Circus hotelyje, bet gal rasi kazka ir po 20 usd.

Klausk, as ismaises tas vietas nerealiai ;)