Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: benamis
Data: 2016-10-11 13:02:39
Priklausomai ka nori nuveikti. Uzsukt uzsukom, bet turbut antra karta
nevaziuotume. Man asmeniskai pabosta didieji miestai gana greit. Tik
atsargiai su eismu, is pirmo zvilgsnio ten tik keleta valandu kelio nuo LA,
bet gerai pataikius bus liudna, nes keliai tarp didziuju miestu gana
apkrauti.

"Gimp"  wrote in message news:ntiag4$juo$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip San Diegas - ar verta? beje, gal kas buvo Universal studios - irgi
domina atsiliepimai.

Gimp
--
Free News Reader