Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-10-13 13:04:56
Nevisai. Aš visad rezervuoju kreditine AmEx'u, o apmoku Revolut. Mat
kadangi Revolut debetinė jie rezervuoja sumą, kurią atlaisvina tik per
kelias savaites, o kreditinėje kažkodėl nerezervuoja. Arba
nepastebėjau, nes nesibaigdavo likutis niekad :)
Forumuose pas tripadvisor daug kas taip rekomenduoja. Tas pats galioja
ir viešbučiams.

Kai moki revolut nelieka valiutų konvertavimo. Jei paklausia kokia
valiuta nori mokėti čekiškom kronom ar eurais reikia nepasimauti ir
sakyti kronomis (arba USD), nes jei imsi EUR, tai jie konvertuos tavo
EUR į vietinę valiutą savo viešbutiniu/rental kursu, kurio tavo bankas
nevaldo ir tada vis tiek apmokėsi vietine valiuta geru Revolut kursu.

none submitted this idea :

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12