Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: Kindzmaraulis
Data: 2016-10-10 22:52:32
nu tai reiskias ne on budget, jeigu varysi i trump hotel. uzskaitau,
bet jeigu gali sau leisti - tada vienareiksmiskai Wynn / Encore hotelis
(gal uzmatysi deal'a koki), kuris traukia man dar dabar asara, kaip
prisimenu... ten tobula! tiesiog to bu la!

O vegasui minimum 2 dienos, nes siulau nueiti i Cirque du solei,
praeiti visa Vegas strip'a + shopingas north outlet malls. geras
reikalas jeigu megstate shopintis.

toliau, visur pardavines tuos bilietus i Grand Canyon pravaziuojant
hoover dam. 100 usd zmogui, bet man labai patiko must see... BEt, ai,
pala.. jeigu su masina, tai galima pravaziuot ir su masina iki ten,
bent iki hoover dam gal 1 valandele kokia nuo Vegasio.  Bet siaip busas
geras, sneka pasakoja shoferis istorijas, prikolina, nu super...

deja, apie parkus as nelabai galiu ka patarti....

p.s. tikrai atkreipk demesi jeigu yra galimybe i Wynn / Encore , nes
ten piz*** koks kosmosas