Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@lukla. LT>
Data: 2016-10-28 21:55:24
Papildysiu:
ta kalva LA su observatorija  - Griffith park ir Griffith observatory -
https://en.wikipedia.org/wiki/Griffith_Observatory . Ten sutemus šviesų jūra
į visas puses įspūdinga. Gal galima suderinti ir muziejų, ir tamsą.

Kalva Death Valley su vaizdu  -Dante's  View point, čia yra nuo Las Vegas
važiuojant ir beveik privažiavus Mirties Slėnį. Dar ten pakeliui bus
Zabriskie point sustot, nuvaziuoti iki Bad water ir grįžti per Artist Drive
( vienpusis eismas)

Visa nacionalinių parkų info, žemėlapiai ir bele kas -
https://www.nps.gov/index.htm , superinis informacijos šaltinis. Jei kabinti
daug nac. parkų, apsimoka pasiimti annual park pass, pigiau kainuos nei
kiekvienam mokėti.

Antalope Canyon populiaresnis viršutinis.

Tadas Jeršovas
UAB Lukla
Antakalnio g. 42, Vilnius
Tel. +370 620 10880
El. paštas : tadas@lukla.lt
www.lukla.lt
www.facebook.com/luklalt

"benamis"  parašė naujienų news:nti1ej$dsk$1@trimpas.omnitel.net...

Gal ka panaudosi. Imeciau daugiau maziau marsruta kuriuo mes keliavom.
Surasiau eiles tvarka.

* LA - slamstas. nezinau ar apskritai verta vargti del holivudo zenklo:)
Tiesa ten ant kalno yra kazkoks astrologijos muziejus/observatorija. Kaip ir
visi amerikoniski muziejai - interaktyvus ir idomus. Buvo smagu. Hollywood
blvd - maikiu, oskaro statuleliu, magnetuku ir overpraisintu turu gatve.
Keliaujant su vaikais gal ir idomu butu nuvaziuoti paziureti kaip kuriami
filmai, bet manau reiktu pasidometi is anksciau turais, o ne imti gatveje.
* Joshua Tree park. Tik vaziuojant I prieki, nes po GC ir panasiu pasirodys
nyku:)
* LV - nieko gero, lemputes, alkoholis, losimai, bomzai ir prostitutes.
Pernakvoti ir traukti toliau puiki vieta:D
* Hoover dam - grazu, patogu vaziuojant link GC, visai idomus viduje esantis
muziejus/istorija kaip state.
* GC. beabejo butina.
* monument valley - verta
* nuo monument nebetoli Utah road(nezinau kaip jis vadinasi) ir gooseneck
state park. Mano nuomone netgi labai verta papildomu kilometru. Ypac zasies
kaklas:) Tiesa, ten nelabai yra ka veikt. Paziurejai ir toliau. Visai salia
kelio yra mexican hat. Manau irgi verta stabtelet.
* Nakvyne Page, tam kad anksti ryte vaziuoti I antelope canyon. Yra
zemutinis ir virsutinis. Nepamenu kuriame buvom, bet tame kur populiaresnis.
Darykit pagal rekomendacijas - eikit anksti ryte kada maziau turistu ir
graziai krenta saules spinduliai.
* Antelopes kanjone paprasti turai po ~1h(yra kazkokie foto turai,
trunkantys ilgiau). Ta pacia diena galima butu aplankyti horseshoe bend, nes
jis visai salia. Man labai patiko. Sakyciau must.
* Bryce ir Zion canyon palyginus netoli vienas nuo kito. Abu verta
aplankyti. Labai skirtingi ir labai patiko abu. Must:)
* Death valley - mano nuomone butina. Labai patiko. Yra kazkoks virsuje
taskas is kurio slenis graziai matosi. Nepamenu pavadinimo, bet verta
pakilti. Na ir aisku aplankyti turistinius taskus slenio apacioje.
* sequoja NP - verta
* yosemite NP - verta
* SF - atgal I civilizacija:) Visai nieko pasivaiksciot. Graziai atrodo
miestas kalnuotoje vietoveje. Turbut man asmeniskai smagiausias miestas is
didesniu CA valstijoje.
* Highway 1 palei vandenyna iki pat San diego. Greiciausiai galima raukti
ties LA ir skristi namo. Kuo labiau I pietus tuo didesne koncentracija
meksu. Na bet jeigu jau iki SD nusibeldi tai diena kita galima prastumti
laisvai. Turi botanikos soda, zoo, USS midway laiva.

Liko dar kalnas neaplankytu graziu vietu, tokiu kaip canyonlands NP, dead
horse state park, arch canyon, napa valley, yellowstone NP ir t.t. jau net
nebepamenu visu ka buvau prisigooglines. Pati smagiausia kelione, todel kad
palyginti vienoje vietoje yra sitiek daug skirtingu ir ispudingu gamtos
dariniu. Kol sita rasliava sutaipinau vel uzsimaniau ten vaziuoti:D Baltas
pavydas sueme... Geros keliones!

"none"  wrote in message news:nthrhi$ack$1@trimpas.omnitel.net...

mes žiauriai skirtingi :)

Jei būtų galimybė rinktis, tai aš mieliau mokėčiau 200 už nakvynę
palapinėj ir galimybę pamatyti pvz. Antelope Canyon nei nemokamas dvi
dienas Wynn / Encore su galimybe pamatyti cirką ir parduotuves.

No offence, keep going. Važiuosiu ne vienas, ne visi tokie laukiniai
kaip aš, tai visa info labai vertinga.

On 2016-10-10 22:52, Kindzmaraulis wrote:
> u tai reiskias ne on budget, jeigu varysi i trump hotel. uzskaitau, bet
> jeigu gali sau leisti - tada vienareiksmiskai Wynn / Encore hotelis (gal
> uzmatysi deal'a koki), kuris traukia man dar dabar asara, kaip
> prisimenu... ten tobula! tiesiog to bu la!
>
> O vegasui minimum 2 dienos, nes siulau nueiti i Cirque du solei, praeiti
> visa Vegas strip'a + shopingas north outlet malls. geras reikalas jeigu
> megstate shopintis.
>
> toliau, visur pardavines tuos bilietus i Grand Canyon pravaziuojant
> hoover dam. 100 usd zmogui, bet man labai patiko must see... BEt, ai,
> [...]

---