Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: marukas
Data: 2016-10-25 15:50:53
Mokėtojas "THE CURRENCY CLOUD LTD", o paskirtyje kažkoks Revolut mokėtojo.
kodas :)

"none"  wrote in message news:nunjev$sc8$1@trimpas.omnitel.net...

OK, persivedžiau iš Nordea į Revolutą, žiūrėsiu kaip suvaikščios. Kur tą
reference No. reikėjo rašyti?
Ir dar. Ką matys gavėjas Lietuvoje, kai iš Revoluto darysiu pavedimą
(juridiniam asmeniui). Ar matys, kad mokėtojas aš, ar Revolut ir tik
žemiau pastabose bus nurodyta, kad mano pinigai?