Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: Ignas
Data: 2016-10-12 04:17:02
Buvau Wynns preš mėnesį. Pliusai - gerame Strip gale (nes kitame, kur
Bellagio ir kitas runkelynas - baisu, bomžai, suteneriai ir šiaip nudrengta
pramogų industrija), normalūs kambariai. Minusai - 5 žvaigždučių viešbutis,
tad wifi 20 usd parai prietaisui (man minusavo 3 paras/prietaisus),
minibaras ir užkandžiai kambary bedieviškom kainom, ir įsijungia, jei paimi
daiktą daugiau nei 30 sek. iš jo vietos (elektroninė apskaita), baisiai
brangus kazikas (min. BJ radau 15 usd, šiaip 25, ruletė min. 25 usd už
statymą. Galvojau išleist 100 usd, bet su 4 statymais neverta prasidėt).
Aplinka graži, bet kičinė (man tai netrukdo), per kaziką reikia klaidžioti,
kol surandi liftus į kambarius, viskas orientuota į high-spender'ius, tad
jei toks nesi, pasijusi ne savo vietoj. Nieko tobulo, eilinis neblogas
viešbutis, Europoj gauni tą patį iš dažno 3*. Kosmosas ten nebent supratus,
jog visa tai žmonės pastatė vidury dykumos be jokios realios priežasties -
bent jau man kilo viena mintis, blet kiek iššvaistyta pinigų.

Šiaip Vegasui 1 nakties per akis, jei nesi nusiteikęs ten belenkaip tūsint
kaip per filmus rodo. Bellagio fontanų šou - kažkiek gražesnis nei
Bernardinų sode, bet nieko stebuklingo, trunka gal 10 min. Kažkurio kaziko
ugnies ir dūmų šou - 5 min dūmų ir nesprogusių fejerverkų, neverta dėmesio.
Cirque de Soleil - galbūt, nebuvau. Outletai - niekuo nesiskiria nuo kitų
10000 00000 00 0 0 0 0 0 0000000 outletynų visame likusiame pasaulyje. Tiesa
sakant, likau nusivylęs, nes tikrai nedidelis outletynas.

Reziumuojant - jei neturi to lagaminėlio iš Fear and Loathing in Las Vegas
arba nesi architektūros dykumose studentas, tai 1 naktis pats tas, vien tam,
kad užsidėtum varnelę. Antrą kartą manau irgi imčiau Wynns, nes pigesni
išvis tragiški ir per daug dvelkia žmogiška desperacija.