Tema: Re: USA per 2 savaites
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2016-11-17 10:11:36
Turėjau maestro, tai Swedbank paprašius padarė naują Mastercard Debit
ir veikia visi papildymai. Kadangi korta 3 metus galioja, tai aš 3
metams ramus. Bet kokiu atveju visada lieka variantas bankinio
pavedimo, tik ne taip patogu kaip dabar. Ir jei užrauks kortelių
pervedimus LT bankai daugiau nukentės, nes dabar mano automatinis
papildymas perveda tarkim po 100€ kai Revolute nukrenta likutis. Jei
reiktų daryti pavedimą, tai pradžioje mėnesio persimesčiau ne mažiau
500 į ten vienu kartu ir Swedbankis prarastų "apyvartinius".

Gimp brought next idea :

--
Deivis [persona], Vilnius
A5 3.0 V6 '12