Tema: Re: Pulso matuoklis
Autorius: ig
Data: 2009-06-23 09:19:19
Polar RS 100 labai paprastas, bet darba atlieka kokybiskai. Tie visi gps
pabrangina kelis kartus, o nauda ju sportuojant sveikatai, o ne rezultatui
tai abejotina, nors labai norejau Garmin Edge ant dviracio uzsikabinti :)
bet grynai del smalsumo. Dar yra pigesniu Sigmu, bet kaip suprantu ir kokybe
atsilieka

o kokie buvo blogi forerunneriu komentarai ?.