Tema: Re: Begiojantiems
Autorius: pablas
Data: 2009-06-18 13:08:54
20-22 pulsas buna begant lengva ristele - kilometras per 5 minutes.
Jeigu taip bent penketa kilometru- kazin, ar labai lengva bus.
  Galima megint taip daryt: prabegt ristele po 20 min. kas antra diena
kokias dvi - tris savaites.Po to pridet penketa minuciu ir taip dar tris
savaites. Po to nedidinant trukmes galima po truputi didint tempa.
Pradejus begiot gerai butu kokio nors kalio pagert.