Tema: Re: Begiojantiems
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-06-18 13:15:46
Tu maziau parinkis del absoliuciu skaiciu. Pirmiausiai pasimatuok rytais dar
lovoje, koks pulsas ramybes busenoje ir pagal tai orientuokis. O geriausiai,
tai pamegink nustatyti savo maksimalu pulsa. Pabegiok i kalna, nuo kalno
keleta kartu iki visiskai pakabinsi liezuvi. Tuomet bus tavo maksimalus
pulsas, koki tik gali pasiekti. Ir tuomet visada pulsa skaiciuok procentais
nuo to maksimalaus. Berods, begant reiketu laikytis apie 75-80% nuo
maksimalaus. nor del skaiciu galiu klysti. As pats orientuojuosi pagal
savijauta, nekreipdamas demesio i skaicius, nors begioju su pulsometru.