Tema: Re: Begiojantiems
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-18 13:36:47
man gydytojas sakė, kad iš esmės priklauso nuo širdies. Mano pulsas ramybės
būsenoje 90. Su apkrova aš 180-190 net nejaučiu, 20 min. su tokiu pulsu
bėgioti nėr kas veikt (o ilgiau aš neturiu kantrybės :). širdis per gerklę
pradeda lipti maždaug 200-210. Bet taip jau buvo daug daug kartų ir kol kas
dar nesu jokių problemų su širdim turėjusi.

Žodžiu, po funkcinės kardiogramos ir kitų širdies tyrimų man buvo pasakyta,
kad teks su tuo gyventi ir iš esmės turiu stengtis neviršyti 200. Nu ir tai,
kad jei mano kuklaus asmens nepaklos diabetas, nenutrenks autobusas ar kam
neužklius ilgas liežuvis, tai greičiausiai patvarkys infarktas. anksčiau ar
vėliau  :)