Tema: Re: Begiojantiems
Autorius: ig
Data: 2009-06-18 12:38:54
tai va kad... su dviraciu lengvai palaikau ~160, pulsometre uzsidejes ribas
145-165, o su begimu visada beda - po keliu minuciu sauna i virsu. 120 tai
isvis ejimas cia man :) siaip tevo pulsas padidintas, tai as labai
nesiparinu. Gaila tik kad begt taip "sunku" - sunku kabutese, nes nesunku ir
neuzdustu ir nepavargstu, tik vat "po priboram" nelabai...

..