Tema: Re: Begiojantiems
Autorius: pablas
Data: 2009-06-18 11:15:11
  Yra paprastas budas pulsui matuoti: uzdedi desine ranka ant sirdies
ir skaiciuoji duzius per desimt sekundziu. Optimalus pulsas
sveikatinanciam (mandrai parasiau :) )begimui turetu buti 20 - 22
(120-132). Ir jokiu budu nereikia forsuoti. Pratinames pamazu.

ig, 170 pulsas net treniruotam jaunuoliui jau yra ribinis.Dar truputis -
ir labanakt :)