Tema: Re: Begiojantiems
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-06-17 22:00:43
Mano pradiniai rodikliai, ko gero, paciam nelabai ka pasakys. Pradejau
begioti po infarkto (jau buvo arti 50 m.). Begdavau po 20 min., veliau
pusvalandi, valanda. Viskas vyko sporto saleje ant takelio. Pirminiai
greiciai buvo 8km/h, veliau kilo iki 11 km/h. Po 4 menesiu jau nubegau 22
km.
Pulso pradzioje nematavau, nemegau daviklio dirzo. Dabartiniu metu (po 3
metu nuo begiojimo pradzios) rytais pulsas apie 50, begimo metu laikau ant
130-150. Didesnis man jau nepriimtinas. Atstumai nuo 10km iki maratono ir
ilgesni. Begioju beveik kasdien vakarais, savaitgaliais long time begimai.
Greiciai stabilus: 11-12 km/h.