Tema: Re: Begiojantiems
Autorius: Fwd
Data: 2009-06-17 13:43:26
Pulso niekad nematavau.. Kai pradėjau bėgiot metęs rukyti, nubėgdavau ~150m, tada padusęs paeidavau porą minučių :) Įsivažiuoti ~3-5 savaičių užteko. Pernai rekordas buvo ~15-18km non-stop bėgimo. Šiemet ir pora km būtų gerai... :)
Šiaip pora pastebėjimų dėl pačio bėgimo turiu. Kad pradžia gerai sektųsi, reikalingas neblogas apšilimas. Atsispaudimai tam puikiai tinka, sušyla visas kūnas. Pirmosios 8-15 minučių būna gan nelengvos, o tiksliau, tai sunkiausia bėgimo dalis. Jeigu šios 8-15 minučių nubėgamos normaliai ritmingai kvėpuojant, nekaitaliojant tempo, tada kvėpavimas susinormalizuoja, krūvis juntamai sumažėja, atsiranda 'antrasis kvėpavimas'. Tada bėgimas tampa kaip ėjimas:) Ir taip tęsiasi iki 30-40 minučių nuo starto. Paskui jau man energijos pradeda trūkti.