Tema: Re: Baranka ant juosmens ir atsilenkimai :)
Autorius: pablas
Data: 2009-05-15 00:44:21
  Buvo kazkada toks poziuris. Kad darant atsilenkimus tapsi lieknas.
Deja.Nemaza "rato" dalis kabo ant nugaros.Kita ant sonu ir gana aukstai.
Numesti imanoma tik treniruojant visa kuna.Bent minimaliai.
  O jei vistiek  nori treniruoti tik presa ir namuose - juk neturi
irangos. Lieka du pratimai su variacijomis : atsilenkimai ir koju
kilnojimas. Prie atsilenkimu labai greitai priprantama.