Tema: Re: Baranka ant juosmens ir atsilenkimai :)
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-05-13 08:45:12
Pirma susitvarkyk mityba, tuomet gal ir atsilenkimai pades. Nori rezultato
su artimom nuliui pastangom. To nebuna. Paprastai pilvas susitvarko
paskutineje eileje.
Reiketu:
koju kelimas kybant (apatinei pilvo daliai)
atsilenkimai gulint ant nugaros (virsutinei pilvo daliai)
atslenkimai gulint ant sono (soniniams raumenims). Soninius raumenis galima
treniruoti ir atsilenkimu metu, darant pasisukimus i sonus.

Reiketu ne 15 min viso, o kiekvienai daliai po 15 minuciu.
Labai neblogai pilvas tvarkosi begiojant. (ne tursenant, o, butent,
begiojant) Ir begti bent pusvalandi. (>10 km/h)