Tema: Re: Baranka ant juosmens ir atsilenkimai :)
Autorius: Resolut
Data: 2009-05-13 23:05:11
Ne per daug sureiksmini medu? Mano nuomone, per savaite 1kg medaus- svelniai tariant, daugoka.

Nuskaiciau vienam leidinyje, kaip sumo imtynininkai augina svori. Kaip zinia, ju gelbejimosi ratas ypatingo skersmens.
Sie zmones ramiai sau atsikelia, is leto vaikstineja ir NIEKO nevalgo. Organizmo medziagu apykaita po miego leta, ramiai elgiantis ji beveik nepagreiteja. Taip issikankinus kelias valandas, per pietus  suryja keliagubas porcijas. Butent toks mitybos budas augina rinkes ant pilvo. Reziume : daryk ryte manksta ir valgyk pusrycius.  Man asmeniskai tai padejo .Ir is viso, maziau est reikia.