Tema: AW: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdves poroje
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-05 20:40:34
dar senų senovėj pasakyta, kad tėvas ne tas, kur pagamino, o tas kur
užaugino :)
jokia čia ne problema. nuo svetimų vaikų nemirštama. nuo ligų - taip. va čia
problema.

akių spalva... :) mano tėvai abu juodaplaukiai ir rudaakiai, o aš ryža
mėlynakė. Tai tokie tamstos tipo raganų medžiokliai visad bandydavo
idiotiškų pastabų palaidyti