Tema: Re: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdves poroje
Autorius: bzik
Data: 2010-07-01 16:43:26
dar ir kaip gali :)
atstumimas gali but vien del kito bandymo suartet.
Ne visiems reikia nuolatinio kontakto ir buvimo kartu. Pabandykit ramiai pasikalbet apie savo jausmus ir norus. Man paprasta, nes namie komunikacija tiesiogine: "noriu miego", "nenoriu triuksmo", "eikim pasivaiksciot", "prisiglausk" ir pan. Kai zinau kito lukescius, galvoju kas man yra svarbiau - priestarauti, sutikti. Kai pasakau savo pageidavima, tada gaunasi arba sutarimas arba tolimesne kompromiso paieska "ok, ziuresiu tv su ausinemis", "dabar neinam, dar noriu 5 min. kompan paziuret", "prisiglausiu trumpam, nes labai noriu miego" :)