Tema: Re: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdvesporoje
Autorius: lafa
Data: 2010-07-01 16:29:07
va del sito sakinio ir kyla pas mus visos bedos:
 > kaip dabar suprantu, kad nori paprasciausiai praleisti viena kita
dienele, ar savaite atskirai, tai kas cia tokio?

Musu situacijoje tas noras jauciasi gana daznai (praktiskai nuolatos),
pabuvus atskirai to neuztenka ir vel ne uz ilgo norisi buti atskirai,
tam tikrais atvejais lenda susierzinimas esant kartu.
Kitoj pusej yra zmogus, kuriam noro buti atskirai nekyla, nes yra
pojautis kad ir taip labai daug laiko praleidziama atskirai, bendri
santykiai skursta, neauga.  Skaudina: kai atstumia, kai jauti kad ikyri
mylimam zmogui, kai daznai pajauti kad taves nenori, vengia/nenori buti
tik dviese, veiklas organziuoja taip kad dalyvautu draugai.

Taip suprantu, visi sakote, kad reikia susiderinti, prieiti kompromiso,
pakalbeti. Tai darysiu, kai baigsis dar vienas pabegimas.
  As tik bandau suvokti ar cia nera pasamoninis kazkoks bandymas
atstumti, pasakyti kad nemyli? net nzn. nu man nesuvokiama kaip mylimas
zmogus tau gali maisyti, ikyreti, trukdyti?  nzn..