Tema: AW: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdves poroje
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-01 14:39:22
yra tokių dalykų, kur gali būti tik arba taip, arba ne. Ir kompromisas
reiškia, kad abi pusės bus nepatenkintos. Pvz., ištikimybė - arbe esi
ištikimas, arba ne. Ar tai blogybė, priklauso nuo to, ar kita pusė tai gali
toleruoti. pvz., man tai būtų nė už ką, be jokių pasiteisinimų ir
išvedžiojimų. Bet žinau ne vieną šeimą, kur žmonos tokius vyrų nuokrypius
toleruoja ir su tuo gali gyventi, bo visi vyrai tai daro, visiems vyrams to
reikia, negalvok, kad tavo vyras to nedaro ir pan. :) Ir jos nėra kažkokios
nenormalios, tiesiog kiti dalykai joms yra vertingesni už tai, ir joms vyras
yra ištikimas, jeigu jis dėl kitos moters neišsiskiria.
Tai, ką norėjau pasakyti, - tokiu atveju yra esminė klaida nagrinėti, geras
tas tavo ar partnerio būdo buožas ar noras, ar blogas, ir fatalinis eroras -
nagrinėti  geras tas žmogas ar blogas. Geras/blogas - labai reliatyvi sąvoka
ir jos analizavimas rezultatų neduos :) Todėl vienintelis keltina sklausimas
yra - galiu aš su tuo gyventi, ar ne; man, kaip subjektui, tinka tai, ar ne.