Tema: Re: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdvesporoje
Autorius: Ruta
Data: 2010-07-01 13:24:45
Am 01.07.2010 11:19, schrieb ALORA:
> niu, jeigu norite ir galite derintis viens prie kito noru, tai viskas
> tvarkoj :) Cia yra normalus apsitrinimo procesas. kalbejau apie atvejus
> (ka supratau is tavo aprasymo), kai vienas zmogus nori to, ko kitas ne
> uz ka negali duoti ar toleruoti.

Taip, tik tiek, kad tokių "nė už ką", pasigilinus ir pasikalbėjus,
paprastai būna labai labai nedaug.

Dažniau tai būna "man tai per brangu". Ir vėlgi, kai tai garsiai
pasakoma ir sudėliojama  vietas, pakankamai dažnai randamas sprendimas.
Tegu ir tos pačios skyrybos, bet be nuoskaudos (ar bent jau ne tokia
aštria) ir švento įsitikinimo, kad aš angelas - o kitas - kiaulė, ir
užtai man prauklauso iš gyvenimo visokeriopa kompensacija.