Tema: Re: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdvesporoje
Autorius: Ruta
Data: 2010-07-02 10:39:49
Manau, kad meilės jausmas yra daugiau mažiau vienodas. BET: tai, kokių
ženklų mes laukiame iš kito, kurie mums "įrodo", jog tas kitas mus myli
- va čia ir prasideda didelė painiava. Ypač tada, jeigu esam
susikoncentravę į save ir savo išankstines, tėvų-draugų-romantinių
filmų-aplinkos bėgant laikui suformuotas nuomones, o nesame pasiruošę
matyti tai, ką duoda kitas.

Nu kad ir OP pavyzdys: jei nenori (tiek kiek aš) būti kartu - reiškia
nemyli :)