Tema: Re: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdves poroje
Autorius: ddd
Data: 2010-07-01 01:38:49
Sakyciau nieks nieko neturi kitiems duoti. jei gerai jautiesi su zmogum to
ir uztenka. O meile "kaip ant sparnu" manau gali trukti max 3 metus, veliau
atsiranda kasdienybe ir buitis, kurioje visko pasitaiko.

Man pavyzdziui pabuti vienam nors pora dienu per puse metu butina ir ne tik
del antrosios puses, bet ir tam kad apmastyt gyvenima...
Na bet cia turbut nuo zmogaus ir jo supratimo apie meile ir santykius tarp
zmoniu priklauso...